رادیاتور و لوکس آنیت
قبولی آنیت در سخت ترین آزمون استاندارد جهان و اخذ گواهینامه GOST روسیه

قبولی آنیت در سخت ترین آزمون استاندارد جهان و اخذ گواهینامه GOST روسیه

در ادامه ی سیاست های خارجی شرکت آنیت و در راستای افزایش صادرات رادیاتورهای لوکس و مدرن آنیت به کشور روسیه و با توجه به الزامات قانونی این کشور برای واردات، که تایید سازمان استاندارد روسیه را برای کلیه کالاهای وارداتی لازم الاجرا می داند؛ در روز پنجم آذرماه 1397 «آنیت» میزبان بازرسان سازمان استاندارد روسیه جهت بازدید و بررسی روند تولید رادیاتور در محل کارخانه بود.

آقای «آناتولی کالوشکین» و خانم «تاتیانا رادتسکایا» بازرسان این سازمان، ضمن بازدید از خط تولید رادیاتورهای آنیت از کیفیت و تکنولوژی ساخت محصولات ابراز شگفتی نمودند و به مدیریت و پرسنل مجموعه بابت گردآوری چنین مجموعه ای تبریک گفتند.

آقای کالوشکین افزودند: تکنولوژی تولید رادیاتور در شرکت آنیت حتی در بسیاری از کشورهای اروپایی کم نظیر بوده و می توان گفت از لحاظ ظرافت در طراحی و متریال استفاده شده بی نظیر و بی رقیب می باشد.

خانم رادتسکایا نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه ی آنیت تاکید نمودند که رادیاتور آنیت از تمامی تست ها و معیارهای مدنظر ایشان نمره ی قبولی گرفته و کلیه گواهی نامه ها و استانداردهای لازم به آنیت تعلق خواهد گرفت تا هرچه سریعتر زمینه ی حضور آنیت به صورت گسترده در کشور پهناور روسیه فراهم گردد.

بازگشت 5 سال پیش