علاوه بر خشک نمودن حوله ها، یک حوله خشک کن چه مزیت های دیگری می تواند داشته باشد؟ 

این سوالی است که ما در واحد تحقیق و توسعه شرکت آنیت از خود پرسیده و سعی نموده ایم حوله خشک کنی با بهترین کیفیت و بیشترین ارزش افزوده برای مشتریان خود طراحی و تولید نمائیم. 

همانطور که از نام حوله خشک کن پیداست، جهت خشک نمودن حوله ها ، یا گرم کردن لباس استفاده می گردد. اما در نظر داشته باشید که قدم گذاشتن در حمامی سرد آن هم در فصل زمستان تا چه حد می تواند آزار دهنده باشد. بنابراین وجود حوله خشک کن در حمام می تواند دمای مطلوبی در حمام ایجاد نماید. 

علاوه بر این کاهش رطوبت محیط حمام با استفاده از گرمای ایجاد شده نیز می تواند باعث کاهش رشد میکروب ها در حمام شود. 

علاوه بر این، طراحی زیبا و مطابق معیارهای روز دنیا، صرفه جویی در مصرف انرژی و گرمایش حداکثری و بسیاری موارد دیگر ازین دست می تواند نکاتی قابل توجه در زمان انتخاب حوله خشک کن باشد.

علاوه بر این در حال حاضر در پروژه های مرتفع که آب گرم توسط سیستم گرمایش مرکزی تامین می گردد، فشار آب ورودی به رادیاتورها مخصوصا در طبقات اول بسیار بالا می باشد و گاهی اوقات تا بالای 12 بار می رسد؛ به همین دلیل تحمل بالای رادیاتور در مقابل فشار آب بالا می تواند یکی از مزیت های استراتژیک رادیاتور باشد. 

از دیگر عوامل مهم و تاثیرگذار در خرید رادیاتور حوله خشک کن، کیفیت ساخت و بازه زمانی تحت پوشش گارانتی می باشد. گارانتی طولانی مدت از آیتم های مهم خریداران محصولات گرمایشی قلمداد می شود. 


در همین راستا واحد طراحی و تحقیق و توسعه(R&D)  شرکت آنیت سعی بر آن نموده است تا حوله خشک کن های تولیدی خود را با در نظر گرفتن تمامی معیارهای موردنظر مصرف کننده، تولید و به بازار عرضه نماید. 

در همین راستا و در تلاش برای ارتقای کیفیت در تولید حوله خشک کن، آنیت به دستاوردهای زیر دست یافته است:

1.     گرید مصرف انرژی A++ 

2.     بالاترین شاخص مصرف انرژی در ایران (394)

3.     تحمل فشار لحظه ای تا 120 بار و فشار کارکردی بیش از 20 بار 

4.     آماده سازی سطوح به صورت شیمیایی قبل از رنگ و در نتیجه چسبندگی فوق العاده بالای رنگ

5.     بکارگیری تکنولوژی دوجداره در جهت جلوگیری از ایجاد رسوب و یا خوردگی داخلی در مجرای آب حوله خشک کن 

6.     ظرفیت حرارتی بالا نسبت به حوله خشک کن های موجود در بازار به دلیل طراحی پهن پره ها و استفاده از متریال آلومینیوم 6063 با درجه خلوص بالای 99 درصد 

7.     تولید حوله خشک کن در رنگ های طلایی، مشکی و شامپاینی علاوه بر رنگ سفید که امکان تطابق با فضای داخلی سرویس بهداشتی مشتریان را فراهم می آورد؛ همچنین در تولیدات اخیر سری حوله خشک کن های آنیت، رادیاتور حوله خشک کن شیشه ای ( حوله خشک کن دکوراتیو ) به مرحله بهره برداری رسیده است و موجب گشته تا طرح ها بسیار متنوع تر شده و مشتریان نیز از زیبایی طرح های اختصاصی خود لذت ببرند. 

8.     باتوجه به اینکه در حال حاضر اکثر حوله خشک کن های موجود در بازار تنها 2 سال شامل گارانتی می شوند، شرکت آنیت در راستای حمایت از مصرف کنندگان، گارانتی تعویض رادیاتورهای حوله خشک کن خود را به مدت 10سال در نظر گرفته است. 


واحد تحقیق و توسعه آنیت