حوله خشک کن برقی؛ مزایا و کارکردها:

یک حوله خشک کن علاوه بر خشک نمودن حوله ها، چه مزیت های دیگری می تواند داشته باشد؟ این سوالی است که ما در واحد تحقیق و توسعه شرکت آنیت از خود پرسیده ایم و سعی نموده ایم حوله خشک کنی با بهترین مزایا و بیشترین ارزش افزوده برای مشتریان خود طراحی و تولید نماییم. 

علاوه بر خشک نمودن لباس ها  و گرم کردن فضای حمام در فصل سرد سال که دمای مطلوبی در حمام ایجاد می نماید،  یک حوله خشک کن می تواند باعث کاهش رطوبت محیط حمام شده و در نتیجه باعث کاهش رشد میکروب ها در حمام گردد. در برخی شهرها از جمله شهرهای شمالی که رطوبت هوا درآن ها بالا می باشد، وجود حوله خشک کن حتی در فصل تابستان در محیط حمام ضروری است تا علاوه بر خشک نمودن سریع البسه، رطوبت موجود در محیط را کاهش داده و از رشد میکروب ها و قارچ ها جلوگیری کند. 

منازلی که سیستم گرمایش مرکزی دارند به دلیل خاموش بودن سیستم در فصول گرم سال و منازلی که لوله کشی آب گرم (رادیاتور) در حمام ندارند در تمام سال، حوله خشک کن برقی بهترین گزینه برای گرمایش حمام آن هاست. با بهره مندی از حوله خشک کن های برقی در حمام، می توان در هر فصلی از سال حتی در تابستان حوله خشک کن گرم داشت و از مزیت های آن بهره مند شد. شهرهای جنوبی ایران نیز که عموما فاقد لوله کشی مرکزی برای رادیاتور هستند، می توانند با بهره مندی از حوله خشک کن های برقی بدون نیاز به ایجاد لوله کشی آب گرم، از مزیت های متعدد این محصول برخوردار شوند. 


350 Watt

W

Input

220 V

V

Voltage

50-60 Hz

Hz

Frequency

1.5 amp

amp

Electric Current

IP44 protection, against dripping water.


IP rate 


مزیت های حوله خشک کن برقی آنیت: 

1.بهره مندی از رادیاتور آلومینیومی با درجه خلوص 99/97 % که باعث می شود رادیاتور به سرعت و به صورت یکنواخت گرم شود. بنابراین حوله خشک کن های برقی آنیت نسبت به حوله خشک کن های فولادی موجود در بازار بسیار سریع تر گرم می‌شوند و شروع به انتقال حرارت با محیط می کنند. 

2.طراحی پره ها به صورت فین بسته می باشد که باعث ایجاد جریان همرفتی بالایی می شود . 

3.استفاده از المنت با ترموسویج ژاپنی که 100% ضد آب می باشد. 

4.استفاده از المنت شیشه ای سیلیکونی با کیفیت صادراتی .  

5.کابل ارت دار با کیفیت بالا به طول 1/5 متر 

6.بهره مندی از محلول شیمیایی(آلمانی) با فرمول خاص که 10 الی 15 درجه نسبت به روغن و ترکیبات دیگر گرمتر می‌شود و گرمایش یکنواختی ارائه می‌کند. 

حوله خشک کن های برقی آنیت، در مدل های مختلف از جمله: حوله خشک کن شیشه ای و حوله خشک کن بدون شیشه درطرح ها و رنگ های متنوع تولید می شوند و علاوه بر گرم کردن فضای حمام می توانند به عنوان یک المان طراحی در نظر گرفته شوند . شما می‌توانید منطبق با فضای داخلی حمام خود از طرح های اختصاصی که روی شیشه رادیاتورهای برقی شیشه ای قابلیت چاپ دارند بهره مند شوید و یا از بین رنگ های طلایی، مشکی، سفید و شامپاینی مطلوب ترین انتخاب خود را برای داشتن حمامی گرم و چشم گیر داشته باشید .